Forrás: Khamkéo Vilaysing // Unsplash

1. tipp: Kinek szeretnénk eladni?
Ha fiataloknak, friss házasoknak szeretnénk házunkat eladni, akkor rendezzük is be úgy, hogy meglássák benne jövőbeli fészküket. Ehhez mindenekelőtt könnyű, fiatalos, modern bútorokat használjunk, és a színekkel se spóroljunk! Ellenben, ha idősebb korosztály a célközönségünk, akkor az otthonosság megteremtése kell, hogy legyen a legfőbb célunk. Ebben az esetben használjunk melegebb színeket, és törekedjünk a harmóniára.
2. tipp: Díszítsünk mindkét nemnek
A kiválasztott dekoráció fontos, hogy férfiak és nők számára is vonzó legyen. Ha valamely nem irányába húzunk, az megölheti az értékesítést. Nem mindenki rendelkezik jó képzelőerővel, így ha „női házat” árulunk, a családfő nem biztos, hogy látja maga előtt, milyen, mikor nem úszik rózsaszínben a nappali, a konyha és a háló.
3. tipp: Frissítsünk!
Jártatok már úgy, hogy beléptetek egy konyhába és azt éreztétek: „ez túl öreg”? Biztosan! Ezért is fontos, hogy minden részletre figyeljünk oda. Maradva a konyhánál: már a fogantyúk lecserélése is sokat javíthat az összehatáson. De ide tartozik a konyhapult, vagy akár az apró kiegészítők sokasága is. Az összhang, a harmónia elengedhetetlen.
4. tipp: “Ablakkezelés”
A világ színek, mint a fehér vagy a pasztell nagyobb és nyitottabb érzetet kelthetnek a potenciális vásárlóban, ami döntő lehet. Ahhoz, hogy az ablak nagyobbnak tűnjön, valamint nagyobb felületen áramoljon be a fény szobánkba, helyezzük függönykarnisunkat szigorúan az ablak fölé. Apróság, de sokat segíthet!
5. tipp: Friss levegő, virágok
A zöld növények elhelyezése is javíthat közérzetünkön. A virágokkal élet költözik a szobába, ami nagyban támogathatja a vásárló-fogást. De nem csak a növények, a vázák is sokat tehetnek szobánk összhatásáért. Fontos még emellett, hogy kellemes illat legyen lakásunkban, házunkban. Nem hátrány egy-egy illatosító beszerzése, melyet a nézelődők érkezése előtt bekapcsolunk. Kellemes illat, és/vagy az ablak kinyitása, a friss levegő beengedése javíthatja a megítélést.