Hogyan intézzük pénzügyeinket biztonságosan, kényelmesen akár a pandémia idején is?

A koronavírus-járvány életünk számos területét forgatta fel, és egyre több tevékenység költözött a digitális térbe. A gyerekek egy része online tanul. Egyre többet vásárolunk online, a képernyők előtt sportolunk, itt beszélgetünk kollégáinkkal, sőt néha még a barátainkkal is. A változásból természetesen a mindennapi pénzügyeink sem maradtak ki, és a járvány felgyorsította az évek óta érezhetően a digitalizáció irányába mutató trendet. A digitális megoldások most már nem csak a kényelmünket és a gyorsaságot szolgálják, hanem a biztonságunkat, egészségünket is. De hogyan pótolható a személyes jelenlét egy olyan területen, ami pontosan a pénzügyi tanácsadónkkal vagy a Személyi Bankárunkkal kialakított bizalmon alapszik?

A Fundamenta mindig is élen járt abban, hogy ügyfeleinek a lehető legkényelmesebb módon, az országos lefedettségű Személyi Bankár hálózatán keresztül az otthonába vitte a lakáscéljaikkal kapcsolatos pénzügyeket. De mit tehet a Személyi Bankár egy olyan helyzetben, amikor tiltott a személyes találkozó? Hogyan védheti meg saját és ügyfele egészségét, vagy akár hogyan teheti még gyorsabbá és kényelmesebbé az ügyintézést úgy, hogy mindketten a saját otthonukban ülnek? Kis-Jakabné Dr. Szedoglavits Jolán Györgyi Személyi Bankárt kérdeztük a Fundamenta VideóBankár megoldásról.

„2020 érdekes év volt, bebizonyította, hogy a megszokott módon és formában nem működnek tovább a dolgok, szükség van a változásra. Ezt a változást mindenki megtapasztalta valamilyen formában, és ehhez nekünk is alkalmazkodnunk kellett. A Fundamenta VideóBankár az egyik ilyen nagy előrelépés a Személyi Bankárok munkájában, ami lehetővé teszi az online tárgyalást és szerződéskötést az ügyfelekkel.

Mennyi időt vesz igénybe egy ügyfélbeszélgetés? Mire kell leginkább figyelni?

A VideóBankáros tárgyalás 20 percet vesz igénybe. Előtte felkészítem az Ügyfelet, mire figyeljen oda; például, hogy az okmányai legyenek nála, egyedül tartózkodjon a helyiségben, végig a kamerába nézzen, és ami a legfontosabb, ne izguljon. Sokak számára ez egy idegen, új dolog és ilyenkor pár biztató szó, elismerés csodát tud tenni.

Hogyan intézzük pénzügyeinket biztonságosan, kényelmesen akár a pandémia idején is?

Milyen funkciók érhetők el a VideóBankárban? Hogyan segíti ez az ügyfeleket?

A Fundamenta VideóBankár azonosításra, és lakástakarék-pénztári szerződés kötésére alkalmas. Nagyon egyszerűen, kényelmesen és gyorsan megoldható, mindössze a személyes okmányokra és internet elérhetőségre van szükség.

Hogyan fogadták az ügyfeleid ezt az új lehetőséget?

A saját tapasztalatom az, hogy az ügyfelek örömmel veszik az új lehetőséget, és ez is a Fundamenta fejlődését és megújulási képességét mutatja a megváltozott piaci körülmények között is.

A potenciális ügyfélkör is szélesebbé válik a Fundamenta VideóBankár használatával, és nem csak a pandémia idején. Így a későbbiekben sem lesz akadály, ha az ügyfél esetleg külföldön van, vagy más okból nem megoldható a személyes találkozás.

Hogyan könnyítette meg a Te munkádat a kijárási korlátozások alatt ez a megoldás?

A mostani pandémiás időszakban ez a szolgáltatás még inkább felértékelődött, hiszen az egymásra való odafigyelés, és az egészség megőrzése most kiemelten fontos. Háromgyermekes édesanyaként az én munkámat is nagyban megkönnyíti ez a lehetőség, főleg a gyerekek online oktatása mellett, hogy otthonról tudok tárgyalni és szerződéseket kötni, és közben a gyerekek sem hiányolnak.

További információért látogass el a fundamenta.hu oldalra, vagy kérd közvetlenül Személyi Bankárod segítségét!

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Hozzájárulok, hogy a Fundamenta-Lakáskassza Kft. és a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. hírlevel(ek)et (reklám) küldjön számomra az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően.